Soha nem volt még ilyen könnyű népszerűségre szert tenni.
Népszerűség alatt nem a világhírnévre gondolok, hanem arra, hogy a cégedet ismeri a célközönséged és erős vásárlói közösség vesz körül.
- A legtöbb B2B cég a mai napig lineáris értékesítési folyamatokra támaszkodik, ami kevésbé kiszámítható és nehéz vele egy idő után szintet lépni.
- A direkt sales ma már jóval kevésbé működik, mint pár évtizede, így az értékesítésben is reformokra van szükség.
- B2C-ben előszeretettel alkalmazzák a tartalommarketing erejét, viszont ez nem csak az ő kiváltságuk. B2B vonalon nagyon is helye van blog cikkeknek, posztoknak hiszen itt az értékesítési ciklus hossza miatt, egy releváns szakmai cikk segítheti a lezárást.
- Ma több információ ömlik ránk egy nap alatt, mint 1950-ben egy egész év során. Mindemellett pedig ki kell tűnni a tömegből, a ránk zúduló média zajból.
- A hideg hívás ma már nem nyújt megoldást. Az egymás utáni sikertelen telefonok pedig hamar az értékesítők kedvét szegik.
De akkor mégis, mi lehet a megoldás?
Személyes és céges márkaépítés B2B piacon:
Olyan önazonos és konzekvens online jelenlét, amellyel a saját iparágad megkérdőjelezhetetlen szaktekintélyévé válsz, amellyel eljutsz a célközönségedhez és amellyel hatással tudsz lenni a piac alakulására.
A képlet rendkívül egyszerű: használd a LinkedInt. Ha te is a B2B piac résztvevőjeként dolgozol a mindennapokban, akkor szinte garantált, hogy a célközönséged megtalálható a LinkedInen hazai és nemzetközi szinten egyaránt.
Ha van a csapatban értékesítő kolléga, akkor tanulják meg ők jól használni a LinkedInt, ha még nincs ilyen csapattag, akkor tanuld ki te magad, hogyan érhetsz el és hogyan profitálhatsz a LinkedInből. Nagyon egyszerűen hangzik, nem?
Miért a LinkedIn?
Értékesítőként, cégvezetőként, ügyvezetőként a legnagyobb hiba, amit elkövethetsz, ha figyelmen kívül hagyod a LinkedInt és az általa kínált lehetőségeket. Ezen a felületen a felhasználók nyitottak és keresik a jobbnál jobb üzleti lehetőségeket, így biztosíthatlak, hogy roham sebességben tud felépülni a személyes és céges márkád.
Miben lehetek a segítségedre?
Mielőtt bármibe is belekezdünk, fogunk tartani egy 30 perces meetinget, hogy pontosan lássam, mi a célod, mit szeretnél elérni és ennek megfelelően tudok neked utat javasolni a közös munka leghatékonyabb kivitelezésére.
„Mindenkinek ilyen partnert kívánok.
Alexandrával az első perctől fogva remek és konstruktív az együttműködésünk. Szeretjük a blog oldalunkra írt cikkeit. Utána megy, kidolgozza és jó érzékkel közelíti meg az adott témákat.”
Bender Gábor, a Triarco Group tulajdonosa
Mit várhatsz tőlem a közös munka során?
Az együttműködésünk alatt kialakítjuk a LinkedIn profilodat (személyes és/vagy céges), és elkezdjük alkalmazni a célközönségednek szóló kommunikációs stratégiát, illetve segítek beépíteni a mindennapi rutinodba a network stratégia elemeit. Megacélozzuk a szakértői státuszod és folyamatosan bővítjük a kapcsolati hálód.
Töltsd le ingyen a „Hogyan lesz egy lájkból tényleges vásárló” című e-bookomat!
Mit szólnál hozzá, ha egy lájk több tíz, vagy akár több százezer, esetleg néhány millió forintot jelentene számodra?
Az e-bookban konkrét válaszokat kapsz arra, hogyan realizálható tényleges bevétel egy közösségi média oldalon kapott lájkból. A válasz e-bookként landol egyenesen az email fiókodban.