petkovics-alexandra-ertekesitesi-es-linkedin-specialista-b2b-piacon-11

Ingyenes ebook

Világszerte 4,2 milliárd ember aktív a közösségi médián. Nagy valószínűséggel a Te célközönséged is megtalálható az online térben.

Az internet és az online világ megjelenésével gyökeres változás történt az értékesítésben. A Hogyan lesz egy lájkból tényleges vásárló? című e-book pedig segítség, hogy ez a változás profitot eredményezzen számodra. Ráadásul ingyen lehet tiéd a tudásanyag!

Miről olvasol majd az e-bookban?

Részletesen elmagyarázom, hogy mit jelent a social selling és miért eredményez egy sokkal hatékonyabb és gyorsabb értékesítési folyamatot a számodra.

Megmutatom, mik a social selling alapjai és hogy miért működik kifogástalanul a B2B piacon.

Majd felvázolom, hogyan mérhető ennek a technikának a sikeressége.

Az e-bookban konkrét válaszokat kapsz arra, hogyan realizálható tényleges bevétel egy közösségi média oldalon kapott lájkból. A válasz e-bookként landol egyenesen az email fiókodban.

Mit mondanak azok, akik már olvasták?

„Könnyen olvasható, precízen összeszedett útmutató a Social Selling területén.

Sok használható tippet olvastam, amit be tudtam építeni a mindennapjaimba. Jó szívvel ajánlom mindenkinek, aki a B2B területén tevékenykedik.”

Szabó Tamás, vállalati tanácsadó

petkovics-alexandra-ertekesitesi-es-linkedin-specialista-b2b-piacon-4
petkovics-alexandra-ertekesitesi-es-linkedin-specialista-b2b-piacon-19

„Sokkal könnyebb lett kialakítani új kapcsolatokat és a jelenlegi hálót bővíteni

Ma már a sportszövetségek részéről is elengedhetetlen jelen lenni a közösségi felületeken, a LinkedIn pedig kiemelkedő jelentőséggel bír. Az ebookban leírtak és Szandi segítségével – a szemléletváltás után – sokkal könnyebb lett kialakítani új kapcsolatokat és a jelenlegi hálót bővíteni, ami számunkra rendkívül fontos az olimpiai kvalifikációs időszakban a potenciális szponzor kapcsolatok miatt. Csak ajánlani tudom!”

Oravetz Barbara
Magyar Vívó Szövetség – kommunikáció és média sportszakember

„Értelmet nyert, hogy a csapaton belül is aktívan foglalkozzunk a személyes márkaépítéssel

Azonnal használható és beépíthető praktikák, logikailag jól felépített informatív tudásanyag. A csapatomon belül mindenkinek el kellett olvasnia. Minden vállalkozónak és értékesítőnek ajánlom az e-book aktív használatát!

Ványi Benő, Allianz, hálózati igazgató