Világszerte 4,2 milliárd ember aktív a közösségi médián. Nagy valószínűséggel a Te célközönséged is megtalálható az online térben.
Az internet és az online világ megjelenésével gyökeres változás történt az értékesítésben. A Hogyan lesz egy lájkból tényleges vásárló? című e-book pedig segítség, hogy ez a változás profitot eredményezzen számodra. Ráadásul ingyen lehet tiéd a tudásanyag!
Miről olvasol majd az e-bookban?
Részletesen elmagyarázom, hogy mit jelent a social selling és miért eredményez egy sokkal hatékonyabb és gyorsabb értékesítési folyamatot a számodra.
Megmutatom, mik a social selling alapjai és hogy miért működik kifogástalanul a B2B piacon.
Majd felvázolom, hogyan mérhető ennek a technikának a sikeressége.
Az e-bookban konkrét válaszokat kapsz arra, hogyan realizálható tényleges bevétel egy közösségi média oldalon kapott lájkból. A válasz e-bookként landol egyenesen az email fiókodban.
„Sokkal könnyebb lett kialakítani új kapcsolatokat és a jelenlegi hálót bővíteni
Ma már a sportszövetségek részéről is elengedhetetlen jelen lenni a közösségi felületeken, a LinkedIn pedig kiemelkedő jelentőséggel bír. Az ebookban leírtak és Szandi segítségével – a szemléletváltás után – sokkal könnyebb lett kialakítani új kapcsolatokat és a jelenlegi hálót bővíteni, ami számunkra rendkívül fontos az olimpiai kvalifikációs időszakban a potenciális szponzor kapcsolatok miatt. Csak ajánlani tudom!”
Oravetz Barbara Magyar Vívó Szövetség – kommunikáció és média sportszakember
„Értelmet nyert, hogy a csapaton belül is aktívan foglalkozzunk a személyes márkaépítéssel
Azonnal használható és beépíthető praktikák, logikailag jól felépített informatív tudásanyag. A csapatomon belül mindenkinek el kellett olvasnia. Minden vállalkozónak és értékesítőnek ajánlom az e-book aktív használatát!